رامز جلال لـ"عمرو يوسف": إيه اللي رماك علينا؟ - E3lam.Com

وقع الفنان عمرو يوسف، اليوم الجمعة، ضحية لمقلب الفنان رامز جلال، مقدم برنامج “رامز بيلعب بالنار” الذي يُبث عبر فضائية “mbc مصر”، حيث تعرض للمقلب الذي نصبه له جلال.

وبدأ جلال، حلقته كالعادة، بوصلة من التعليقات الساخرة من ضيفه يوسف، حيث قال: “عمرو يوسف أخد مني كل الأدوار علشان له دقن، وعشان كدة أنا عاوز أعمل فيه المقلب دا النهارده”.

وعلق جلال، على قيام يوسف بإزالة دقنه، ساخرًا: “زمان جمهوره دلوقتي جالهم صدمة، وبيقولوا شنبك لوحده مش كفاية”، مضيفًا: “رجع دقنك يا عمرو يوسف جمهورك بيستغيث.. الشنب لوحده مش كفاية”.

وتابع رامز: “تحسه بالشنب دا الصول عمرو يوسف.. دا لما بيتنرفز شنبه بيطول ياجماعة”، وواصل سخريته من زي يوسف الذي قام بارتدائه خلال الحلقة، قائلًا: “جاي بجاكت بزرار واحد وبقيت الزراير فين اتقطعت ولا ايه”.

وأشار رامز، إلى أن يوسف تخرج في إحدى كليات الحقوق، متسائلًا: “لما إنت دارس حقوق إيه اللي رماك علينا يا أخي؟”، ساخرًا: “كان زمانك واقف في المحكمة ولابس الروب وبتترافع دلوقتي”.

وسخر مقدم برنامج “رامز بيلعب بالنار”، من اسم مسلسل الفنان عمرو يوسف، الذي يُعرض حاليًا، في السباق الرمضاني الدرامي “جراند أوتيل”، معلقًا:” وإنت بقي دورك إيه في المسلسل دا؟.. الأسانسير؟”.

نرشح لك

أبو تريكة: هؤلاء اللاعبون ساندوني بعد التحفظ على أموالي

محمد عبد الرحمن يكتب: الجمهور لا يرحم

شارك واختار .. من أفضل ثنائي في إعلانات رمضان؟ أضغط هنـــا

بنر الابلكيشن