رامز جلال لـ"أنطونيو بانديراس": أنت لسه عايش إزاي؟

سخر رامز جلال، مقدم برنامج “رامز بيلعب بالنار” من النجم العالمي “أنطونيو بانديراس”، قائلًا: “الراجل دا باس سلمى حايك وانجلينا جولي وكاثرين جونز ولسه عايش”، متسائلًا:” أنا لو سلمى حايك قالتلي صباح الخير يغمى عليا.. انت لسه عايش إزاي؟”.

وكان فريق برنامج “رامز بيلعب بالنار”، انسحب أثناء استعداداته لحلقة النجم العالمي “أنطونيو بانديراس”، وذلك رافضين المشاركة في المقلب الذي يُعد للنجم العالمي، في حلقة اليوم.

من جانبه علق رامز جلال، خلال برنامجه “رامز بيلعب بالنار” الذي يُبث عبر فضائية “مصر mbc” مساء اليوم الجمعة، على استضافته لبانديراس، قائلًا: ” أنا جاي الحلقة دي وشايل كفني على ايدي”.

وأضاف جلال، :”أنا مش مصدق أن الرجل دا هعمل فيه مقلب.. دا ملك الأكشن في العالم.. دا انا كنت بتفرج على أفلامه واحط ايدي على الشاشة علشان بس المسه”، متابعًا:” أنا لو جرالي حاجه بعد الحلقة دي لازم تكملوا بعدي مشوار الكفاح في التهور والهيافة”.

يُذكر أن فكرة البرنامج تعتمد على استضافة رامز لمجموعة كبيرة من الفنانين لتكريمهم داخل برج عملاق بالمغرب، وأثناء تكريم هؤلاء النجوم يحدث انفجار ضخم وحريق داخل البرج وتشتعل النيران به، ويحاولون الهروب منه.

نرشح لك

بالساعة والدقيقة.. مواعيد مسلسلات رمضان 2016

شارك واختار من النجم الأفضل في إعلان فودافون رمضان ٢٠١٦؟ اضغط هنـــا

بنر الابلكيشن